با حضور فرمانده نیروی هوایی و مسئولان استانی؛ مرکز هنرهای نمایشی پایگاه هوایی تبریز افتتاح شد

 

مرکز هنر های نمایشی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.

سالن سینما و مرکز هنر های نمایشی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در این استان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن قدردانی از توجه ویژه به کار‌های فرهنگی در نیروی هوایی و تاکید بر استفاده از زبان هنر و کار‌های فرهنگی در جهت جذب مخاطب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی و اخلاقی، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در ساخت و ساز‌های اماکن فرهنگی یک ارگان نمونه در سطح کشور است که جا دارد از عنایت ویژه امیر فرماندهی محترم نیروی هوایی به امور فرهنگی تشکر کنم. این هزینه‌ها قطعا سرمایه گذاری برای آینده است.

وی همچنین از دیگر کار‌های فرهنگی صورت گرفته در ارتش تمجید کرده و گفت: با حمایت فرماندهان محترم در رده‌های مختلف، بهترین مساجد در ارتش ساخته شده است. ۴۰ دوره مسابقات مختلف قرآن کریم برگزار شده و حافظان و قاریان زیادی در بین کارکنان ارتش و خانواد‌های آن وجود دارد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با قدردانی از حضور نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی تاکید کرده و کار‌های فرهنگی را مکمل آموزش‌های رزمی دانست.

گفتنی است سالن هنر‌های نمایشی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز به مساحت ۱۴۰۰ متر و ظرفیت ۸۵۰ نفر بوده و با صرف اعتبار به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 | 9:23 PM | نويسنده : احمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.